63073
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania marketingowe na rynku żywności / Krystyna Gutkowska, Irena Ozimek. - Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2002. - 256 stron : tabele, rysunki, wykresy ; 24 cm.
Rozdział 1: Elementy marketingu mix na rynku żywności; Rozdział 2: Badania marketingowe-istota i geneza; Rozdział 3: Badania wtórne; Rozdział 4: Dobór próby; Rozdział 5: Badania pierwotne, istota i rodzaje; Rozdział 6: Raport z badań; Rozdział 7: Wybrane zagadnienia z praktyki badań marketingowych; Rozdział 8: Podsumowanie;
Status dostępności:
Koronowo Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 251-256.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej